مادرانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:00

آيا برنده جنگ روسيه و اوکراين، بيت کوين خواهد بود؟

جنگ هميشه با فروش سنگين دارايي‌هاي پر ريسک از جمله سهام و کريپتوکارنسي نيز همراه بوده است.

افزايش تنش در اوکراين موجب شد که بيت‌ کوين از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ريزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمايت بعدي 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بيت ‌کوين سقوط بي‌سابقه‌‌اي را تجربه مي‌کند.

همچنين برخي بر اين باورند واکنش هيجاني بازار رمزارزها به جنگ افزايش عرضه است اما بعد از مدتي افزايش تورم مي‌تواند به نفع اين بازار تمام شود. درواقع بيت‌ کوين به عنوان سپر خوبي در مقابل تورم عمل مي‌کند و همين موضوع هم استدلال طرفداران صعود بيت ‌کوين است.

شيوع بيماري کوييد 19 و افزايش تورم در سراسر جهان دليلي براي رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسياري ادعا مي‌کنند برنده اين جنگ بيت‌ کوين خواهد بود.

تاثير جنگ اوکراين بر بيت کوين

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراين از کاربران توييتر درخواست کرد که از غيرنظاميان و سربازان اين کشور حمايت کنند. در هفته اول جنگ اوکراين و روسيه، دولت اوکراين پذيرش بيت کوين، اتريوم و تتر را براي تامين مالي نظاميان و شهروندان اين کشور آغاز کرد.

پس از تهديد روسيه به تصرف شهر کيف، دولت اوکراين از سازمان‌هاي بين‌المللي زيادي درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمي دولت اين کشور در توييتر از مردم دنيا نيز درخواست ارسال کمک‌هاي مالي کرده است.

معاون نخست‌ وزير اوکراين، ميخائيلو فدوروف سه آدرس کيف پول رمزارزي را به اشتراک گذاشت و از جامعه کريپتو درخواست کرد کمک‌هاي خود را به اين آدرس‌ها واريز کنند. آدرس‌هاي اعلام شده براي بيت کوين و اتريوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزير يکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوي نخست‌وزير بر پايه استاندارد TRC20 است.

برخي از فعالان حوزه کريپتو از جمله ويتاليک بوترين در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزير مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد توميکا تيلمان، ديپلمات آمريکايي صحت اين آدرس را تاييد کرد. وي اعلام کرد براي تاييد اين حساب با وزير کشور اوکراين نيز در ارتباط بوده است.

در طي جنگ روسيه و اوکراين، پناهندگان غيرنظامي اعلام کردند که دسترسي آن‌ها به پس‌اندازهاي فيات و کارت‌هاي اعتباري خود دچار مشکل شده است. همچنين سازمان ملل نيز گزارش داده است که تا 26 فوريه بيش از 150 هزار اوکرايني نيز آواره شده‌اند. بسياري از اين آوارگان در کشورهاي همسايه حضور دارند و نمي‌توانند از دارايي‌هاي فيات خود استفاده کنند.

بوترين يک پلتفرم خودگردان DAO را معرفي کرد.اين در حالي است که سردرگمي‌هاي بسياري براي ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز اين پلتفرم خدمت‌ رساني به شهروندان اوکرايني است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبري ناديا تولوکونيکوا، با توسعه توکن‌هاي NFT پرچم اوکراين شروع به کار کرد. درواقع هدف اين پلتفرم جمع‌آوري کمک‌هاي مالي و رمزارزي براي غيرنظاميان اوکرايني است.

در 24 فوريه در طي گزارشي، خبرگزاري Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراين نيز درخواست‌هاي بسياري از شهروندان ساير کشورها براي ارسال کمک‌هاي مالي دريافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنيت و ازان بودن فرايند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزينه‌اي مناسب براي حمايت از جنگ زده‌هاي اين کشور باشد.

با شروع حمله روسيه به اکراين، بسياري از چهره‌هاي شناخته شده دنياي کريپتو نيز تلاش‌هاي گسترده‌اي براي کمک به کشور اکراين انجام دادند.

سام بنکمن فريد، مدير عامل FTXاز اولين کساني بود که کمک‌هاي رمزارزي خود را براي اين کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها براي دولت اوکراين در شرايطي که نقل و انتقالات بانکي مسدود است درواقع قدرت و آزادي رمزارزها را نشان مي‌دهد. اينکه مردم آزادانه از هر کجاي دنيا بدون دخالت دولت‌ها و سيستم بانکي مي توانند بيت کوين و ساير رمزارزها را انتقال دهند و کسي قادر به مسدود کردن اين مسير نيست مي تواند موجب پذيرش بيشتر بيت کوين و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:15

همه چيز درباره ي رله هاي هوشمند

 

 

رله هاي هوشمند از جمله پرکاربردترين تجهيزات مورد استفاده در خانه هوشمند هستند. رله ها انواع و کاربردهاي مختلفي دارند که در اين مقاله مورد بررسي قرار گرفته است

 

رله هاي هوشمند از جمله تجهيزات پرکاربرد در هوشمند سازي ساختمان هستند. اين تجهيزات انواع و کارايي هاي متنوعي دارند. در اين مقاله به بررسي عميق اين تجهيزات، کاربردها و نحوه عملکرد آن ها خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

رله هاي هوشمند

اين تجهيزات پرکاربرد عملکرد ساده اي دارند. مي توان عملکرد اين تجهيزات را به يک فيوز يا کليد روشنايي تشبيه کرد. از فيوزها و کليدها براي قطع و وصل جريان برق استفاده مي شود. براي اين کار کافي است اهرم مکانيکي در نظر گرفته شده در جهت بالا يا پايين جابجا کنيد. اين کار سبب تغيير وضعيت کنتاکت ها و در نتيجه قطع يا وصل جريان برق مي شود.

 

در رله هاي هوشمند براي تغيير وضعيت جريان از فرمان هاي نرم افزاري استفاده مي شود. اين فرمان ها توسط کاربر و از طريق نرم افزار کاربردي خانه هوشمند صادر مي شوند. علاوه بر اين برخي از رله هاي هوشمند امکان کنترل محلي را نيز براي کاربران فراهم مي کنند. درست مانند فيوزهاي مينياتوري.

طراحي رله هاي هوشمند

از نقطه نظر طراحي مي توان دسته بندي هاي مختلفي براي اين تجهيزات ارائه کرد. عملکرد فني اين تجهيزات با دو بلوک مدار قدرت و مدار فرمان به انجام مي رسد. وظيفه مدار فرمان ارتباط با کاربر، دريافت دستورات کاربر و ارسال فرمان هاي کنترلي براي مدار قدرت است. علاوه بر اين مدار فرمان در اغلب رله هاي هوشمند امکان کنترل دستي را نيز براي کاربران فراهم مي کند. با فشردن کليد توسط کاربر، مدار فرمان سيگنال تغيير وضعيت را براي مدار قدرت صادر مي کند.

عنصر اصلي مدار قدرت رله هاي الکترونيکي هستند. حداکثر جريان قابل تحمل توسط اين رله ها عامل تعيين کننده در کاربرد رله هوشمند است. رله هاي با جريان بالاتر براي مصرف کننده هاي پر توان تر مورد استفاده قرار مي گيرند. به عنوان مثال براي کنترل کولر گازي با موبايل نياز به يک رله 30 آمپري خواهيد داشت. ميزان جريان مورد نياز براي کنترل يک شير برقي بسيار پايين تر و در حدود 2 تا 3 آمپر خواهد بود.

سيستم هاي امنيتي هوشمند   پکيج خانه هوشمند     فروشگاه اسمارت    مقالات شهر هوشمند

 

رله تو کار و رله تابلويي

با توجه به کاربردهاي مختلف رله هاي هوشمند، طراحي هاي متفاوتي از اين تجهيزات ارائه شده است. برخي از از رله ها ابعاد کوچکي دارند و در داخل قوطي کليد قابل نصب هستند. اين رله ها به منظور هوشمند کردن کليدها و پريزهاي سنتي مورد استفاده قرار مي گيرند. با نصب اين رله ها در انتهاي قوطي کليد و اتصال آن ها به کليد و پريز قادر خواهيد بود کليد يا پريز مورد نظر را به کمک موبايل کنترل کنيد.

رله هاي توکار با توجه به ابعاد کوچکي که دارند، تعداد کانال و جريان قابل تحمل محدودي دارند. تعداد کانال اين رله ها بين يک تا سه متغير است. حداکثر جريان قابل تحمل رله نيز متناسب با تعداد کانال بين سه تا 16 آمپر مي تواند متغير باشد. اصلي ترين عامل تعيين کنده جريان قابل تحمل، ابعاد رله الکترونيکي مورد استفاده و ميزان فضاي موجود در رله هوشمند توکار است.

 

رله هاي تابلويي ابعاد بزرگتري دارند و به همين دليل در داخل تابلو برق نصب مي شوند. رله هاي هوشمند تابلويي از نظر تعداد کانال بسيار متنوع هستند. انواع رله 4 کانال، 6 کانال، 12 کانال و … تا 30 کانال و بيشتر در بازار موجود است. جريان قابل تحمل اين رله ها نيز مقادير متفاوتي دارد. رله هاي تابلويي به دليل عدم محدوديت در فضا با جريان هاي بالا نيز قابل عرضه هستند. همچنين شرکت هاي مختلف رله هاي تابلويي با خروجي هاي متنوع عرضه مي کنند. که هر کدام کاربرد متفاوتي دارند.

کاربرد رله هاي هوشمند

رله هوشمند پر کاربردترين ابزارک مورد استفاده در خانه هوشمند است. تقريبا تمام امکانات خانه هوشمند توسط رله ها قابل ارائه هستند. از جمله مهترين قابليت هاي رله هوشمند مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • کنترل تجهيزات روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقي
  • کنترل هوشمند شيرهاي اب و گاز
  • کنترل هوشمند درب پارکينگ و در ب ورودي
  • فراخواني آسانسور هوشمند
  • سيستم هاي سرمايش و گرمايش هوشمند
  • و

با توجه به ميزان جريان مورد نياز براي کنترل هريک از وسايل و تعداد سرخط هاي مورد نياز مي توان تعداد کانال و جريان مورد نياز رله ها را تعيين کرد.

نکات مهم در انتخاب رله هوشمند

رله هاي هوشمند جنبه هاي عملکردي و تکنولوژيکي متفاوتي دارند که انتخاب ما را تحت الشعاع قرار مي دهد. عدم توجه به برخي نکات در هنگام خريد رله هوشمند مي تواند تجربه ناخوشايندي را براي ما به همراه داشته باشد. از جمله مهترين نکاتي که هنگام انتخاب بايد به آن توجه کنيد مي توان به موارد زير اشاره کرد:

نوع سيم کشي مورد نياز

در صورتا استفاده از رله هاي هوشمند تابلويي، نحوه سيم کشي تغيير خواهد کرد. اما در صورتي که از رله هاي هوشمند توکار استفاده کنيد نيازي به تغيير سيم کشي نخواهيد داشت. چنانچه قصد خريد رله هوشمند براي ساختمان در حال استفاده داريد، انتخاب رله تابلويي دردسر تغيير سيم کشي را براي شما به همراه خواهد داشت.

جريان مورد نياز مصرف کننده

ميزان جريان دهي رله ها بايد با جريان مورد نياز مصرف کننده متناسب باشد. معمولا وسايل برقي در هنگام شروع به کار جريان بيشتري از مدار مي کشند. اين جريان را جريان راه اندازي يا Start Up مي نامند. علاوه بر اين جريان قابل تحمل اعلام شده براي رله ها، جريان نامي است. معمولا عملکرد تجهيزات در عمل کمي پايين تر از مقدار نامي آن هاست. هنگام خريد رله هاي هوشمند به اين نکات توجه کنيد.

ابعاد و فضاي مورد نياز براي نصب

آخرين نکته اي که در اين مقاله به آن اشاره مي کنم، فضاي مورد نياز براي نصب رله هاي هوشمند است. چنانچه قصد نصب رله هاي توکار را داريد، از هماهنگي رله با قوطي کليدهاي نصب شده در پروژه مطمئن شويد. برخي از قوطي کليدهاي قديمي مقطع گرد دارند و نصب رله توکار در آن ها دشوار است.

در مورد رله هاي تابلويي نيز ابعاد مورد نياز براي نصب رله اهميت زيادي دارد. برخي از رله هاي هوشمند از منبع تغذيه خارجي استفاده مي کنند. اين موضوع فضاي مورد نياز براي نصب رله ها را افزايش مي دهد. قبل از خريد تابلو برق از هماهنگي ابعاد تابلو با رله هاي مورد استفاده مطمئن شويد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 330 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:06

نکاتي براي انتخاب بهترين دزدگير اماکن

ايجاد سطح امنيت اماکن امريست بسيار مهم و حساس، که  توسط تجهيزات امنيتي صورت مي گيرد ، يکي از مرسوم ترين تجهيزات امنيتي، دستگاه هاي دزدگير مي باشند . کمپاني ها و شرکت هاي بسياري اين دستگاه را توليد مي کنند که از سطح کيفيت متفاوتي

برخوردار هستند، بنابراين تيم آموزش شرکت ايمن تصوير امرتات

در اين مقاله به نحوه ي انتخاب بـهترين دزدگيـر، متناسب با نياز

هاي شما به بحث و بررسي مي پردازد .

دزدگير اماکن دستگاهي است که براي جلوگيري از سرقت استفاده مي شود. دستگاه هاي دزدگير بهترين گزينه براي تامين امنيت محل زندگي يا محل کار در مواقعي که حضور نداريم مي باشد.

 

 معمولا دزدگير ها خصوصياتي را بايد داشته باشند که مهم ترين آن خصوصيات در اين مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت .

پارامتر هاي مهم در دزدگيرهاي اماکن

? پايداري کارکرد و عدم خطا در کارکرد

مهم ترين گزينه در انتخاب نوع و برند سيستم دزدگير، عدم وجود خطا و پايداري در کارکرد مي باشد .

دستگاه هاي دزدگيري که داراي خطاي اضافي يا به اصطلاح آژير خطا مي باشند قابل اطمينان نيستند و در موقع سرقت واقعي، به چشم چوپان دروغگو به آن ها نگاه مي شود. اين خصوصيت مهم ترين خصوصيت دزدگير اماکن مي باشد.

دستگاه دزدگير اماکن حتي اگر از آپشن هاي بسيار کمي برخوردار باشد اما قابل اتکا و بدون آژير خطا کار کند بسيار بهتر از دستگاهي مي باشد که داراي آپشن هاي بسيار زياد و داراي خطا است.

قابليت زون بندي و منطقه بندي سنسور ها و چشمي دزدگير از خصوصيات ديگر اماکن مي باشد.

هر چه دستگاه ما در تفکيک منطقه ها براي نصب سنسور ها باز باشد در مواقع آلارم و با عيب يابي بسيار راحت تر مي توان به منطقه به روز مشکل دسترسي پيدا  کرد .

 ? قابليت زون بندي و يا منطقه بندي

 قابليت زون بندي و منطقه بندي سنسور ها و چشمي هاي دزدگير از ديگر خصوصيات دزدگير اماکن مي باشد.

هر چه دستگاه ما در تفکيک منطقه ها براي نصب سنسور ها باز باشد در مواقع آلارم و يا عيب يابي بسيار راحت تر مي توان به منطقه بروز مشکل دسترسي پيدا  نمود.

 

قابليت نصب سنسور هاي بي سيم

در مواقعي که به هر دليلي قابليت سيم کشي وجود ندارد و يا کارفرما درخواست نصب سيستم به صورت بي سيم را دارد نياز پيدا مي کنيم که سنسور هايي را به سيستم دزدگير متصل کنيم که اين سنسور ها بي سيم باشند . در اين شرايط بايد دستگاه دزدگير اماکن قابليت نصب سنسور هاي بي سيم را داشته باشد .

 

 

قابليت کنترل از طريق موبايل

با توجه به همه گير شدن استفاده از موبايل در جوامع بشري ، اين قابليت که دستگاهي را بتوان با موبايل کنترل کرد دور از ذهن به نظر نمي رسد، در حال حاضر دستگاه هاي دزدگير اماکني که تحت برند هاي معتبر ساخته مي شوند همگي قابليت نصب سيم کارت در تلفن کننده دزدگير (تلفن کننده دزدگير کلاسيک ) و هم چنين قابليت کنترل از طريق نرم افزار موبايل را دارا مي باشند .

ضد کپي بودن ريموت

با توجه به کاربرد دستگاه هاي دزدگير براي تامين امنيت اماکن مي توان گفت که اولين موردي که بايد داراي امنيت بالا باشد خود دستگاه دزدگير مي باشد.

اخيرا ريموت هاي دستگاه هاي دزدگير به راحتي حتي با دستگاه هاي غير پيشرفته، قابل جعل و کپي مي باشند ولي ريموت هايي که به صورت گيگا کد تعريف مي شوند به هيچ وجه قابل کپي نيستند.

هميشه از دستگاه دزدگيري استفاده کنيد که از ريموت هاي گيگا کد را پشتيباني مي کند.

قابليت کنترل پيامکي يا کنترل از طريق خط تلفن

در دستگاه هاي دزدگير روش هاي مختلف براي فعال و غير فعال کردن سيستم دزدگير وجود دارد اين کار توسط ريموت کنترل (لوازم جانبي دزدگير کلاسيک) ، کي پد و SMS و تماس تلفني قابل انجام مي باشد .

در مواقعي که ريموت گم مي شود و يا شخص ثالثي نياز به ورود به محل دارد ما مي توانيم دستگاه دزدگير را از طريق  SMS از راه دور فعال کنيم .

 

نتيجه گيري

 دزدگير هاي اماکن يکي از تجهيزات امنيتي مي باشند که مي توانند تا حد زيادي امنيت محيط را برقرار کنند بخاطر داشته باشيد که براي پياده سازي کامل امنيت محيط دزدگير به تنهايي کافي نمي باشد و ميبايست در کنار دزدگير سيستم دوربين مداربسته نيز راه اندازي شود.

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/33618/

http://www.actibusinessschool.co.za/activity/p/260734/

https://duoqueue.net/activity/p/225693/

https://www.tripadvisor.com/Profile/hiktejarath2022

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 172 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:11

متاسفانه در سال هاي اخير سئو سايت ها به خاطر برنامه ريزي غلط دچار مشکل شده است.اما با برنامه ريزي مي شود آن رادرست کرد.شرکت هاي فوق ممکن است که کمي دچار افزايش رتبه شوند اما چون برنامه ريزي صحيح ندارند در نهايت به جايي ندارند.استراتژي بازاريابي آنلاين ناديده گرفته شده است وبه درستي از آن استفاده نمي شود.فرايند سئو کمي زمان بر است.البته اگر به درستي و با استراتژي درست انجام شود موردي ندارد. وبه دليل زمان بر بودن  سئو خيلي از افراد کلا بيخيال اين امر مي شوند.بسياري از کسب وکارها فکر ميکنند که سئو يک راه حل سريع براي بهبود کسب وکارشان است اما اين گونه نيست و آنها اشتباه مي کنند.آنها سئو را يک راه کاربردي براي رسيدن به اهداف کوتاه مدت خود مي دانند همچنين آنها فکر ميکنند که  سئو يعني انتخاب چندين کلمه ي کليدي و همين . اما سئو يک پروسه ي دشوار و زمان بر استوذر سئو بايد بر روند کار نظارت دائم داشتو انجام تنظيمات  مجدد در فرآيند ها نيز بسيار زمان بر است

سئو خود را به صورت smart انجام دهيد

اگر شما قبلا صاحب کسب وکاري بوده ايد بايد اين را بدانيد که اسمارت  سئو سايت اصفهان به معني اهداف مشخص ، قابل اندازه گيري ، قابل دستيابي وواقعي است.شما هم مي توانيد از اين روش تعيين اهداف براي سئو سايت خود استفاده کنيد .به جاي آنکه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهيد.اگر هدف شما رتبه ي يک باشد ناميد خواهيد شد .زيرا پول وزمان خود را براي رسيدن به يک هدف غير واقعي حدر مي دهيد.

کلمه ي s  به معناي اهداف مشخص:

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

زماني که اهداف مشخصي داريد که بر اساس واقعيت هستند، موفقيت آسان تر است.

 

منتشر شده در 26 اکتبر 2021 در

بهره وري

کت بوگارد

کت بوگارد

نويسنده مشارکت کننده

 

براي زندگي کاري مشترک شويد

داستان‌هايي درباره فناوري و تيم‌ها در صندوق ورودي خود دريافت کنيد

 

اشتراک در

خلاصه 5-ثانيه

تيم ها اغلب به دليل عدم توافق در مورد تعريف موفقيت، از رسيدن به اهداف خود کوتاهي مي کنند.

اهداف SMART از مجموعه خاصي از معيارها استفاده مي کنند تا اطمينان حاصل شود که اهداف به وضوح تعريف شده و در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند.

کار کردن در هر مرحله از ايجاد يک هدف SMART مي‌تواند مواردي را آشکار کند که اولويت‌ها و منابع با هم هماهنگ نيستند.

جين را ملاقات کنيد او يک مدير محصول در يک شرکت فناوري متوسط ??است - اجازه دهيد آن را Techfirm، Inc بناميم. جين وظيفه افزايش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.

 

او مي داند که براي تحقق اين امر به همه چيز نياز دارد، اما يک مشکل وجود دارد. وقتي جين در گذشته اهدافي را براي تيم تعيين کرده است، آنها به سرعت از مسير خود خارج مي شوند. به نظر مي رسيد هيچ کس درک روشني از اينکه موفقيت چگونه بايد باشد را نداشت. پيشرفت به اندازه کافي نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزيد (قبل از خاموش کردن کامل اجاق گاز).

 

به همين دليل، اين بار، جين قصد دارد از اهداف SMART براي تنظيم يک برنامه عمل و ادامه مسير استفاده کند.

 

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

مقاله مرتبط

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

توسط اشلي فاوس در بهره وري

اهداف SMART چيست؟

SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.

 

تعريف اين پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک مي کند تا اطمينان حاصل کنيد که اهداف شما در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند. اين رويکرد کليات و حدس‌ها را حذف مي‌کند، جدول زماني مشخصي را تعيين مي‌کند و رديابي پيشرفت و شناسايي نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر مي‌کند.

 

نمونه اي از بيانيه هدف SMART ممکن است به اين صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان يا مهلت] است. [بازيکنان يا تيم هاي کليدي] اين هدف را با [چه مراحلي براي رسيدن به هدف برداريد] انجام خواهند داد. تحقق اين هدف [نتيجه يا منفعت] خواهد داشت.

 

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

 

فکر کردن در مورد اين سؤالات کمک مي کند تا به قلب هدف خود برسيد. در اينجا مثالي از هدف خاصي که جين ممکن است به آن دست يابد آورده شده است:

 

خاص

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزايش دهيد.

 

م: قابل اندازه گيري

خاص بودن يک شروع محکم است، اما تعيين کميت اهداف شما (يعني اطمينان از قابل اندازه‌گيري بودن آنها) پيگيري پيشرفت و دانستن اينکه چه زماني به خط پايان رسيده‌ايد را آسان‌تر مي‌کند.

 

جين و تيم محصولش مي‌خواهند تعداد کاربران اپليکيشن موبايل خود را افزايش دهند – اما چقدر؟ اگر حتي يک ثبت نام جديد دريافت کنند، از نظر فني رشد مثبتي است – پس آيا اين بدان معناست که آنها تمام شده اند؟ همين امر در مورد استراتژي آنها نيز صدق مي کند. آنها در چند پلتفرم تبليغ خواهند کرد؟

 

براي تأثيرگذاري بيشتر اين هدف SMART، جين بايد معيارهاي قابل اندازه گيري و رديابي را در خود جاي دهد.

 

قابل اندازه گيري

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند براي چهار پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس بوک، توييتر، اينستاگرام و لينکدين، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزايش دهيد.

 

ج: قابل دستيابي

اين نقطه در روندي است که شما به خودتان يک بررسي واقعيت جدي مي دهيد. اهداف بايد واقع بينانه باشند - نه پايه هايي که به ناچار از آنها پايين مي آييد. از خود بپرسيد: آيا هدف شما چيزي است که تيم شما مي تواند به طور منطقي به آن دست پيدا کند؟

 

جين ممکن است به هدف خود نگاه کند و متوجه شود که با توجه به تيم کوچکش و حجم کاري سنگين آنها، ايجاد کمپين هاي تبليغاتي براي چهار پلتفرم اجتماعي ممکن است بيش از آن چيزي که آنها بتوانند جويدن کنند، گزنده باشد. او تصميم مي‌گيرد به سه شبکه اجتماعي که در آن‌ها به احتمال زياد مشتريان جديدي پيدا مي‌کند، کاهش يابد.

 

قابل دستيابي

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزايش دهيد.

 

حفاظت از دستيابي به هدف زماني که شما آن را تعيين مي کنيد بسيار آسان تر است. با اين حال، هميشه اينطور نيست. هنگامي که اهداف از جاي ديگري به دست مي‌آيند، مطمئن شويد که محدوديت‌هايي را که ممکن است تحت آن کار مي‌کنيد، در ميان بگذاريد. حتي اگر نمي توانيد هدف نهايي را تغيير دهيد، حداقل مي توانيد موقعيت خود (و موانع احتمالي) را از قبل مشخص کنيد.

اينجا جايي است که بايد به تصوير بزرگ فکر کنيد. چرا هدفي را که تعيين مي کنيد تعيين مي کنيد؟

محرک بزرگي براي وفاداري مشتريان است و افزايش استفاده از اپليکيشن‌ها مي‌تواند به معناي چيزهاي بزرگي براي اهداف درآمدي نهايي شرکت باشد. اکنون او در بيانيه خود تجديد نظر مي کند تا آن زمينه را منعکس کند.

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزايش دهيد. از آنجايي که کاربران تلفن همراه تمايل دارند مدت بيشتري از محصول ما استفاده کنند، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت باعث افزايش سودآوري مي شود.

 

T: محدود به زمان

براي اندازه گيري صحيح موفقيت، شما و تيمتان بايد در مورد زمان رسيدن به يک هدف در يک صفحه باشيد. افق زماني شما چيست؟ تيم چه زماني شروع به ايجاد و اجراي وظايفي که شناسايي کرده اند مي کند؟ کي تمام مي شوند؟

 

اهداف SMART بايد داراي پارامترهاي مرتبط با زمان باشند، بنابراين همه مي دانند که چگونه در يک بازه زماني تعيين شده در مسير خود باقي بمانند.

 

هنگامي که جين آن تاريخ ها را وارد مي کند، هدف SMART او کامل مي شود.

 

تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزايش دهيد. اين کار با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه هاي اجتماعي هدفمند، که در فوريه 2022 اجرا مي شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعي انجام مي شود: فيس بوک. ، توييتر و اينستاگرام. از آنجايي که تلفن همراه نقطه اصلي تبديل ما براي ثبت نام با مشتري پولي است، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت فروش را افزايش مي دهد.دانستن نحوه تعيين اهداف با استفاده از چارچوب SMART مي تواند به شما در تعيين و دستيابي به اهداف، مهم نيست که چقدر بزرگ يا کوچک باشد، کمک کند.

 

 

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:36

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ناشران شخص ثالث براي ايجاد ترافيک يا منتهي به محصولات و خدمات شرکت غرامت مي دهد. ناشران شخص ثالث شرکت هاي وابسته هستند و حق کميسيون آنها را تشويق مي کند تا راه هايي براي تبليغ شرکت بيابند.

 

 

اقلام کليدي

بازاريابي وابسته يک طرح بازاريابي است که در آن يک شرکت به شرکاي تجارتي که از تاکتيک هاي بازاريابي وابسته ايجاد شده است، جبران مي کند.

بازاريابي ديجيتال، تجزيه و تحليل و کوکي ها، بازاريابي وابسته را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرده است.

شرکت ها معمولاً به ازاي هر فروش و کمتر با کليک يا نمايش به شرکت هاي وابسته پرداخت مي کنند.

سه نوع اصلي از بازاريابي وابسته عبارتند از بازاريابي وابسته بدون پيوست، بازاريابي وابسته و بازاريابي وابسته.

درک بازاريابي وابسته

اينترنت برجستگي بازاريابي وابسته را افزايش داده است. آمازون (AMZN) با ايجاد يک برنامه بازاريابي وابسته، اين عمل را رايج کرد که به موجب آن وب‌سايت‌ها و وبلاگ‌نويسان پيوندهايي به صفحه آمازون براي يک محصول بررسي شده يا مورد بحث قرار مي‌دهند تا هنگام خريد، هزينه‌هاي تبليغات را دريافت کنند. از اين نظر، بازاريابي وابسته اساساً يک برنامه بازاريابي پرداخت به ازاي عملکرد است که در آن عمل فروش در يک شبکه وسيع برون سپاري مي شود.

 

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت است، اما دنياي ديجيتال مارکتينگ، تجزيه و تحليل و کوکي ها آن را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرد. شرکتي که يک برنامه بازاريابي وابسته را اجرا مي‌کند مي‌تواند لينک‌هايي را که سرنخ‌ها را به ارمغان مي‌آورند رديابي کند و از طريق تجزيه و تحليل داخلي، ببيند چه تعداد به فروش تبديل مي‌شوند.

 

 

به گفته Business Insider، 15 درصد از درآمد تجارت الکترونيک را مي توان به بازاريابي وابسته نسبت داد.

 

يک تاجر تجارت الکترونيک که مي خواهد به پايگاه وسيع تري از کاربران اينترنت و خريداران دسترسي پيدا کند، ممکن است يک شرکت وابسته استخدام کند. يک شرکت وابسته مي تواند مالک چندين وب سايت يا ليست هاي بازاريابي ايميلي باشد. هر چه تعداد وب سايت ها يا ليست هاي ايميل يک شرکت وابسته بيشتر باشد، شبکه آن گسترده تر مي شود. سپس شرکت وابسته استخدام شده، محصولات ارائه شده در پلتفرم تجارت الکترونيک را به شبکه خود ارتباط داده و تبليغ مي کند. شرکت وابسته اين کار را با اجراي تبليغات بنري، تبليغات متني، يا پيوندها در وب سايت هاي خود يا ارسال ايميل به مشتريان انجام مي دهد. شرکت ها از تبليغات در قالب مقالات، ويدئوها و تصاوير براي جلب توجه مخاطبان به خدمات يا محصول استفاده مي کنند.

نمونه هايي از سايت هاي همکاري در فروش :

https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

https://www.pinterest.com/pin/1075164111013000468/
https://express.adobe.com/page/CgRm9TYbLcWr9/
https://sites.google.com/view/behtarinyab/home
https://onlineproofing.home.blog/2022/02/15/behtarinyab/
https://hyehewitt7.tumblr.com/
https://myspace.com/hyehewitt7
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1493433093818294273
https://disqus.com/by/hyehewitt7/about/
https://www.goodreads.com/user/show/147751011-hye-hewitt
https://en.gravatar.com/hyehewitt7
https://www.ted.com/profiles/33408962/about
مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:20

آيا عسل واقعا مي تواند به درمان سرماخوردگي کمک کند؟

 

 

يک بررسي اخير نشان داد که عسل مي تواند نسبت به ساير اشکال مراقبت از سرماخوردگي «برتر» باشد، اما برخي از کارشناسان اين تحقيقات را زير سوال برده اند. بنابراين، آيا عسل واقعاً درمان طبيعي و سنتي است؟

عسل هزاران سال است که توسط انسان استفاده مي شود. شرح کاربرد دارويي آن در قرآن و انجيل و همچنين در متون بقراط، پزشک يوناني که به ابداع سوگند بقراط اعتبار دارد و يکي از پدران طب اوليه به شمار مي رود، يافت مي شود.

 

يک نقاشي غار 8000 ساله که در سال 1924 در اسپانيا کشف شد، مردي را در حال جمع آوري عسل از کندوي زنبور عسل به تصوير مي کشد.

 

اکنون مشخص شده است که عسل خواص ضد ميکروبي ويژه دارد. مطالعات اثربخشي آن را در مبارزه با باکتري هاي سالمونلا و E. coli نشان داده است و عسل خالص طبيعي به دليل خواص ضد التهابي آن براي درمان برخي زخم ها استفاده مي شود.

 

آيا عسل مي تواند سرماخوردگي را درمان کند؟

 

عسل يک درمان خانگي است که معمولاً براي مبتلايان به سرماخوردگي و آنفولانزا ارائه مي‌شود، اما شواهد مؤثر بودن آن اخيراً به طور سيستماتيک مورد بررسي قرار گرفته است.

 

دانشمندان دانشگاه آکسفورد دريافتند که عسل در تسکين علائم براي کساني که سرماخوردگي، آنفولانزا يا ساير عفونت‌هاي دستگاه تنفسي فوقاني (URTI) دارند، برتر است. آنها 14 مطالعه مختلف را مورد بررسي قرار دادند که هر کدام عسل را با روش ديگري براي مراقبت از URTI ها، مانند داروهاي سرکوب کننده سرفه، استروئيدها و آنتي بيوتيک ها مقايسه کردند.

 

 

دکتر جوزف لي، يکي از نويسندگان مطالعه جديد، مي‌گويد: «مطمئناً مطالعات انجام‌شده بهترين آزمايش‌هايي نبودند که تاکنون انجام شده است. در نهايت به همين دليل است که ما خواستار انجام مطالعات بيشتر شده ايم. در پزشکي باليني، بر اساس آنچه در دسترس است، بايد تصميم بگيريم که اکنون چه کار کنيم.»

با اين حال تجارب چند هزار ساله بشر در اين سياره کوچک نشان دهنده تاثير باورنکردني عسل طبيعي در حفظ سلامتي و تاثير به سزاي آن در درمان بيماري ها مي باشد.

 

فوايد عسل

 

عسل سرماخوردگي را درمان مي کند و علائم سرماخوردگي معمولي را تسکين دهد. تحقيقات نشان داده است که عسل ممکن است براي تسکين سرفه استفاده شود. همچنين ممکن است يک تسکين دهنده بي نظير نوشيدني هاي گرم براي گلودرد باشد.

 

هنگام مطالعه بر روي کودکان مبتلا به علائم سرماخوردگي، محققان دريافتند که مصرف عسل در تسکين سرفه در کودکان به همان اندازه موثر است و در بين والدين آنها نسبت به داروهاي ضد سرفه رتبه مطلوب تري داشت. با اين حال، توجه داشته باشيد که تحقيقات روي عسل براي سرفه اغلب تنها مدت زمان مطالعه داشتند. تجارب بسيار در ادوار مختلف نشان مي دهد که درمان سرماخوردگي با عسل و ليمو بسيار سودمند تر و سريع تر اتفاق مي افتد. فقط کافي است که کمي حوصله کنيد و پروسه يک هفته اي درمان سرماخوردگي با عسل و گياهان دارويي را از فرد متخصص دريافت و اجرا کنيد.

 

 

نوشيدن چاي گياهي گرم و آب با عسل مخلوط شده ممکن است گلودرد را تسکين دهد. علاوه بر نوشيدن مايعات زياد (و پرهيز از الکل و کافئين)، مرکز کنترل و پيشگيري از بيماري (CDC) نوشيدن نوشيدني‌هاي گرم و استفاده از عسل را براي تسکين سرفه در بزرگسالان و کودکان بالاي 2 سال پيشنهاد مي‌کند.

 

در مقايسه با آنتي بيوتيک ها و داروهاي شيميايي عسل و گياهان دارويي براي مواردي که بيماري حاد نيست، بهترين گزينه هستند.

در واقع، اين يکي از بزرگترين دلايل  منع مصرف آنتي بيوتيک است. آنتي بيوتيک ها مي توانند عوارض جانبي مانند اسهال و استفراغ، بثورات و واکنش هاي آلرژيک داشته باشند. بدتر از آن، مقاومت ضد ميکروبي ايجاد مي کند که آينده پزشکي را تهديد مي کند.

 

لي مي‌گويد مصرف عسل، از سوي ديگر، مشخصات ايمني خوبي دارد. اما عسل نيز يک محصول بسيار متغير است. اين مي تواند شامل 200 ماده مختلف از جمله پروتئين ها، ويتامين ها و مواد معدني مختلف باشد. با اين حال، در درجه اول، عسل شکر و آب است.

 

در صورت سرماخوردگي بايد عسل بخورم؟

 

به خوبي تشخيص داده شده است که شربت ها، از جمله عسل، اثر آرام بخش دارند: با تشکيل يک لايه خنک کننده در اطراف گلو، تحريک را از بين مي برند. داروهاي ضد سرفه بدون نسخه اين را با شکر افزوده تقليد مي‌کنند، طعم شيريني که ترشح بزاق را تحريک مي‌کند و ترشحات مخاطي را تسکين مي‌دهد و راه هوايي را روان مي‌کند.

 

پروفسور ران اکلس، که نزديک به 30 سال مديريت مرکز سرماخوردگي در دانشگاه کارديف را بر عهده داشت، مي‌گويد: «اين شيريني است که عامل رايج عسل، داروهاي سرفه و قرص‌هاي گلودرد است. هر سه مورد به همان اندازه در درمان سرفه و گلودرد موثر خواهند بود، اما نه ساير علائم.

 

اکلس مي‌گويد: «شايع‌ترين و آزاردهنده‌ترين علامت URTI در نوزادان تب است، جايي که عسل هيچ فايده‌اي ندارد، اما درمان‌هاي معمول - پاراستامول و ايبوپروفن - بسيار مؤثر هستند.» يکي ديگر از علائم سرماخوردگي يا آنفولانزا احتقان است و عسل مانع انسداد بيني فرد نمي شود.

 

مجموعه سوغات نهاوند با داشتن محصولات ارگانيک و بکر در تمام روز هاي سال مي تواند محصولات مورد نظر شما را در اختيارتان قرار دهد. براي اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد.

 

https://www.ulule.com/bobbymiller4/#/projects/followed

https://justpaste.it/8p5ub

https://ello.co/bobbymiller4

https://www.goodreads.com/user/show/148183694-bobby

https://www.yelp.ca/user_details?userid=qbl350bnNhJeTLHoZbGVVA

http://www.cplusplus.com/user/BobbyMiller4/

https://www.openstreetmap.org/user/BobbyMiller4

https://clyp.it/user/oltm4zyb

https://www.mapleprimes.com/users/BobbyMiller4

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:20

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

فايروال سوفوس XG ، ترکيبي قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعي و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحي و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرساني و افزايش کيفيت خدمات است تا به عنوان يک محصول بي‌رقيب در سطح اول امنيت دنيا قرار گيرد. اين محصول قادر به شناسايي و متوقف کردن انواع تهديدات و بدافزارهاي ناشناخته و هوشمند است و همچنين مي‌تواند نظارت کاملي را بر روي تمامي ترافيک‌هاي مشکوک ورودي و خروجي داشته باشد.

Sophos فايروالي که همانند شما فکر مي‌کند

شرکت Sophos روش جديدي براي مديريت رول‌هاي فايروال و پاليسي‌هاي امنيتي ارائه مي‌کند. در اين روش جديد و منحصر به فرد شما قادر خواهيد بود تا کاربران، نرم افزارها و پاليسي‌هاي شبکه را به طور کامل در يک رول فايروال منعطف و مرکزي مديريت کنيد.

لايسنس اورجينال سوفوس

مديريت از طريق Cloud

Sophos Central يک پلتفرم کامل مديريت از طريق Cloud که به وسيله آن مي‌توانيد تمامي محصولات Sophos از جمله فايروال XG را مديريت کنيد. به وسيله اين محصول تنظيمات روزانه، مانيتورينگ و مديريت ايمني شبکه بسيار آسان مي‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما مي‌توانيد تمام راهکارهاي امنيتي خريد فايروال سوفوس خود را در قالب يک کنسول مديريت کنيد. Intercept X و مابقي ابزارهاي Sophos Suite به راحتي در دسترس شما هستند.

فايروال XG به صورت يک ماشين مجازي پيکربندي شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌هاي Azure Resource Manager پشتيباني مي‌کند و باعث ساده‌سازي Custom Deployments مي‌شود.

لايسنس سوفوس

فايروال XG بهترين تکنولوژي‌هاي امنيتي را با يک ديگر ادغام کرده و در قالب يک راهکار ارائه مي‌کند، که اين امر باعث مي‌شود تا شما نيازي به نصب و ادغام اين تکنولوژي‌ها با Azure را نداشته باشيد.

فايروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام مي‌گردد تا سيستم مانيتورينگ سلامت، شناسايي لحظه‌اي تهديدات و پاسخ خودکار به رويدادها را در قالب يک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنيت با بيشترين کارايي

محصولات سخت افزاري XG با قيمت‌هايي متفاوت، کارايي در سطح استانداردهاي صنعتي ارائه مي‌دهند.

نمايندگي سوفوس

 

طراحي شده براي بهترين عملکرد

تمام مدل‌ها داراي تکنولوژي multi-core اينتل، ميزان RAM کافي و هارد ديسک‌هاي solid-state هستند.

 

توسعه‌پذير براساس نيازهاي شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌هاي ارتباطي زيادي شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس يا فيبر را ارائه مي‌دهد.

 

تجارت پايدار

محصولات Sophos باعث مي‌شود که تجارت شما حتي لحظه‌اي از دسترس خارج نشود.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:45

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت

معراج هم در دسته بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور قرار مي گيرد. اين شرکت هواپيمايي يکي از خوش قول ترين شرکت هاي هواپيمايي کشور است و اين خوش قولي به دليل تاخير بسيار اندک پروازهاي اين ايرلاين است. علاوه بر اين به دليل فعاليت گسترده اين ايرلاين در مقاصد مختلف داخلي و بين المللي و ناوگان نسبتا بزرگ اين ايرلاين مي توان معراج را يکي از بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر اين معراج در زمينه تعميرات هواپيماها نيز دست قدرتمندي داشته و موفق به کسب گواهينامه مديريت تداوم صلاحيت پروازي شده است. اين گواهينامه براي اولين بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذايي و کترينگ قابل قبول اين ايرلاين از ديگر مواردي است که باعث رضايت خاطر مسافران پروازهاي اين ايرلاين شده است.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:53

اقدام و شروع هرکاري نياز به دانش و تخصص لازم در آن زمينه را دارد، ما در اين مطلب سعي کرديم بهترين و جامع ترين مطالب را در اختيار شما کاربران و کشاورزان گرامي قرار دهيم.

بررسي نکات مهم در کاشت نهال و پرورش آن

اين که بخواهيد يک نهال را با دست خود بکاريد، مي تواند يک کار جذاب باشد. البته کاشت نهال به خودي خود شرايط و مراحل خاصي دارد که بايد آن ها را رعايت کنيد. توجه به نکات مهم کاشت نهال نيز مي تواند در نتيجه به دست آمده نقش مؤثري داشته باشد. پس اگر مي خواهيد کمي بيش تر درباره نکات کاشت انواع نهال بدانيد، توصيه مي کنيم مطالعه اين مقاله را از دست ندهيد.

در هنگام کاشت نهال بايد چه نکاتي را ملاک قرار دهيم؟

کاشت نهال يک فرآيند به ظاهر آسان اما در عين حال مهم است. حتماً شما هم دوست داريد خود تان نهال مورد علاقه تان را بکاريد. مخصوصاً بچه ها از اين موضوع بسيار استقبال مي کنند. البته بايد در هنگام کاشت نهال به نکات خاصي نيز توجه داشته باشيد تا نهال تان رشد خوبي داشته و به خوبي ثمر دهد.

 در اين جا مي خواهيم به چند نکته مهم در خصوص کاشت انواع نهال بپردازيم. اين نکات مي توانند شامل زمان مناسب کاشت، نکات مربوط به آماده سازي خاک، آماده سازي نهال، نکات مربوط به فرآيند کاشت نهال و نگهداري پس از کاشت بشوند. اگر اين توصيه ها را جدي گرفته و به آن ها عمل کنيد، حتماً نهال تان ثمر داده و به يک درخت شاداب و تنومند تبديل خواهد شد.

زمان مناسب براي کاشت نهال

اين که چه زماني بايد نهال تان را بکاريد، بسيار مهم است. اين نکته را در نظر داشته باشيد که شما نمي توانيد در هر زماني اقدام به انجام اين کار بکنيد. بهترين زمان براي کاشت يک نهال تازه زماني است که گياه و نهال در حال رويش دوباره و جوانه زدن و يا به اصطلاح زمان بيدار شدن از خواب زمستاني است.

 پس با اين اوصاف مي توانيم بگوييم بهترين زمان کاشت نهال مي تواند اواخر زمستان و اوايل فصل بهار باشد. البته برخي درختان نيز هستند که مي توان کمي زودتر اقدام به کاشت آن ها کرد، ولي اکثر گياهان در اواخر زمستان شروع به رويش مجدد مي کنند و به ويژه اواسط اسفند ماه مي تواند يک زمان بسيار خوب و ايده آل براي انجام اين کار باشد.

آماده سازي خاک و گودال پيش از کاشت

پيش از کاشت انواع نهال ابتدا بايد خاک زمين را به دقت بررسي کرده و سپس شروع به کاشت بکنيد. خاک مناسب براي کاشت يک نهال بايد کاملاً حاصلخيز، نرم و نفوذپذير باشد. خاک باغچه مي تواند يک گزينه بسيار خوب براي اين کار باشد. اگر خاک مناسب نيست مي توانيد محل مورد نظر را تا عمق ? متر خاک برداري کرده و خاک مناسب را جاي گذاري کنيد.

استفاده از کود دامي يا کود هاي گياهي و شاخ و برگ پوسيده درختان بسيار توصيه مي شود. اما پس از آماده سازي خاک بايد يک گودال به عمق ? برابر طول ريشه بکنيد. البته اگر پيش از کاشت نهال گودال مورد نظر کمي مرطوب باشد بسيار خوب است. سعي کنيد در محلي که نهال را مي خواهيد بکاريد، گياه ديگري وجود نداشته باشد و گودال تان ظرفيت قرارگيري ريشه نهال را داشته باشد.

آماده سازي نهال پيش از کاشت نهال

پس از حفر گودال و آماده سازي خاک نکات ديگري نيز هستند که بايد به آن ها توجه داشته باشيد. شما پيش از کاشت نهال نبايد آن را در معرض نور خورشيد قرار دهيد. ريشه ها معمولاً به نور حساس هستند. براي محافظت از ريشه ها مي توانيد آن ها را داخل يک پلاستيک سياه قرار دهيد.

اگر ريشه ها نامرتب و آسيب ديده هستند سعي کنيد با قيچي مخصوص آن ها را هرس کنيد. ريشه هايي که زخمي هستند و در خاک قرار مي گيرند، مهم ترين دليل ابتلا گياه به بيماري هاي قارچي مي باشند. علاوه بر اين هرس ريشه هاي ضعيف و زخمي باعث رويش بهتر و رشد سريع تر ريشه مي شوند و نقش تحريک کنندگي را براي ريشه ايفا مي کنند.

اطلاعات جامع تر در وبسيات تخصصي نهالستان اکين نهال.

نحوه کاشت نهال

حال که تمام مراحل آماده سازي خاک و گياه را انجام داده ايد، وقت آن رسيده که اقدام به کاشت نهال تان بکنيد. در هنگام کاشت نهال مواردي را نيز بايد رعايت کنيد تا نتيجه مطلوبي داشته باشيد. در هنگام کاشت نهال توجه داشته باشيد که ريشه ها در هم تنيده و شلوغ نباشند و سعي کنيد خود تان ريشه ها را جدا کنيد طوري که هر کدام فضاي مناسبي براي رشد داشته باشند.

پس از اين کار بايد نهال را در خاک قرار دهيد. اما توجه داشته باشيد که محل پيوند گياه بايد کمي بالاتر از سطح خاک باشد. اين فاصله چيزي در حدود ?? سانتي متر مي باشد. اگر خاکي که در ته گودال مي ريزيد شبيه به يک هرم و کله قند باشد بسيار خوب است. اين حالت مي تواند به رشد ريشه ها شکل بدهد. از عمودي قرار گرفتن نهال در خاک نيز اطمينان حاصل کرده و سپس گودال را با خاک پر کنيد.

نکات مهم نگهداري پس از کاشت

پس از کاشت نهال تان چند ضربه محکم به زمين بزنيد تا خاک در محل سفت شود. پس از اين کار آبياري را شروع کنيد و به نهال تان آب بدهيد. اين که چه ميزان بايد نهال را آبياري کرد، بيش تر به نوع نهال بستگي دارد. اما به طور کلي همواره سعي کنيد سطح خاک رطوبت کافي را داشته باشد و هر زمان که مشاهده کرديد سطح خاک خشک شده است مي توانيد آن را آبياري کنيد.

 براي رشد بهتر گياه مي توانيد از کود هاي گياهي و يا حيواني استفاده کنيد. هم چنين سعي کنيد فضايي را براي گياه فراهم کنيد که بتواند نور مناسبي را دريافت کند. پس از رشد بيش تر نهال مي توانيد آن را در موقعيت مناسب هرس کنيد تا علاوه بر تضمين سلامتي گياه، سرعت رشد آن را نيز افزايش دهيد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 205 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:35

يعد وقت الفراغ لدى الشباب في المجتمع من أهم القضايا التي يعتبر استخدامها الصحيح في المستقبل وشخصية الشباب في غاية الأهمية.

التخطيط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

يعد وقت فراغ الشباب قضية مهمة يمكن اعتبارها مصدرًا للاعتراف بالشباب والهوية. سيكون للاستخدام الصحيح لوقت الفراغ تأثير إيجابي على حياة الفرد والمجتمع ، وسيؤدي الاستخدام غير السليم له إلى مشاكل وأضرار لا يمكن إصلاحها.

 

في حالة الشباب والمراهقين ، فإن استخدام وقت الفراغ مهم للغاية لأن شباب المستقبل متوافقون مع الوطن ومصيرهم مرتبط بمصير المجتمع. ازداد وقت الفراغ في مجتمع اليوم بسبب تقليص ساعات العمل الرسمية ، ولكل شخص بضع ساعات لاستخدامها حسب أفكاره ومرافقه وخطته.

 

لاحظ أنه في المجتمعات الصناعية ، يختلف وقت الفراغ عن "ساعات الفراغ" في المجتمعات التقليدية. وقت الفراغ المناسب يزيد من كفاءة العمل ومثل أي صناعة أخرى ، تم إنشاء "صناعات ترفيهية" لتنويع أوقات الفراغ. في هذا الصدد ، في هذا القسم من Namnak ، ندرس العوامل البشرية غير الداخلية للضرر الاجتماعي.

 

وقت فراغ الشباب

أوقات فراغ الشباب في مجتمع اليوم

نقاط مهمة حول أوقات الفراغ للشباب

 

موضوع مهم ومؤثر

 

تعتبر كيفية قضاء وقت الفراغ مصدر قلق دائم بين الشباب والمراهقين بسبب دخولهم المفاجئ في المجتمع وبالتالي زيادة احتمالية السلوكيات غير المتوازنة.نصف سكان بلدنا هم من الشباب الذين يمكنهم بناء الدولة بالتخطيط المناسب للطاقة. بكثرة وبكثافة. يمكن أن يؤدي تجاهل طاقة الشباب إلى انحرافات وأضرار اجتماعية.

 

لا ينبغي أن يقتصر الإثراء في أوقات الفراغ على برامج محدودة وهو أمر مهم للغاية. يجب أن يكون الملء الأمثل لأوقات الفراغ على جدول أعمال المجمعات الثقافية مثل المدارس وما إلى ذلك. ومن السمات البارزة لوقت الفراغ حرية الاختيار ونوع النشاط ؛ ومع ذلك ، يُسجل الآباء أطفالهم في فصول ترفيهية وفنية ورياضية وعسكرية وما إلى ذلك لملء وقت فراغ أطفالهم بعد نهاية المدرسة ، بغض النظر عن اهتماماتهم ، مما يجعل المراهقين والشباب غير مرحب بهم. رأي الناس غير الشباب أنفسهم لم يعد يعتبر وقت فراغ.

 

يتعين على الشباب في أوقات فراغهم اتخاذ قرارات لملئه بأنفسهم ، وإلا خلال الصيف ، بسبب عدم وجود خطط لإثراء البطالة لديهم ، سيزداد معدل الجريمة وسوء السلوك الاجتماعي بين الشباب.

 

تساعد المرافقة مع الأصدقاء السيئين في إحداث الشذوذ وتقييد الشباب لتعليمهم والبحث عن دخل مزيف وغير مشروع لأنفسهم ، لذا فإن وقت الفراغ الذي كان من الممكن أن يؤدي إلى تقدمهم وتقدمهم سيؤدي إلى خرابهم وسقوطهم.

أهمية التخطيط الترفيهي للمراهقين والشباب

 

 

العوامل البيئية للأضرار الاجتماعية للشباب

 

هناك فئتان فعالتان في إحداث ضرر اجتماعي ، الفئة الأولى: النمو السكاني ، وعدم الاستقرار الاجتماعي ، والبطالة ، والتضخم والفقر ، والفئة الثانية: الأسرة ، والبيئة المدرسية ، ومجموعة الأقران.

 

 

 

أسباب الأسرة

 

المؤسسة الاجتماعية الأولى التي تلبي الاحتياجات الأساسية والحيوية للإنسان هي الأسرة لأن جميع الناس يتأثرون بأفكار وأفكار وسلوكيات أفراد أسرهم بعد الولادة ، لذلك فإن الأسرة هي المؤسسة الأولى التي تؤثر على عملية السلوك. للعيوب الأسرية تأثير سلبي على الإنسان وتعرضه للاختلال.

 

تعليم

 

العوامل التي تؤثر على التكيف والتنشئة الاجتماعية للمراهقين والشباب هي نوعية التعليم والنجاح أو الفشل في التعليم والدورات التدريبية. الطالب المنتظم في المدرسة والناجح في العملية التعليمية سيكون أقل ضعفًا.

 

ترفيه الشباب

اثر التعليم على الاضرار الاجتماعية للشباب

 

الأقران

 

العامل الآخر الذي يسبب الأذى الاجتماعي هو الارتباط بأصدقاء سيئين. إن الميل إلى تكوين صداقات سيئة ، والذي يمكن أن يؤدي إلى ارتكاب مخالفات ، يرجع إلى حقيقة أن بعض العائلات تهمل أطفالها وتوفر الأرضية للميل إلى تكوين صداقات سيئة. المراهقون الضعفاء وغير المصحوبين بذويهم ، وفي بعض الحالات يكون المراهقون ذوو الوالد الوحيد أكثر عرضة من غيرهم من المراهقين.

 

يؤدي تغيير القاعدة العاطفية للعائلة إلى أقرانها إلى استسلام هؤلاء الأشخاص لمطالبهم بقبول أصدقائهم. ضغط الأقران ووجود أصدقاء سيئين يتسبب في ارتكاب الأشخاص للجرائم وفي هذه الحالة يستمع الناس أكثر من الأصدقاء. الآباء.

 

 

أزمة الهوية الشبابية

 

 

 

كانت مؤسسة الأسرة تعمل بشكل أكثر فاعلية في الماضي مما تفعله اليوم. واليوم للأسف ضعفت لغة الحوار والتفاهم بين المراهقين وأولياء الأمور ولا يوجد جسر بينهم بسبب الخلافات الجسيمة بين الجيلين القديم والجديد.

 

عندما يخضع المراهقون لتغييرات جسدية ، فإنهم يبحثون أيضًا عن هويتهم ؛ في هذا الوقت ، يجب على الأسرة والتعليم أن يلعبوا دورهم بشكل صحيح وأن يعدوا منصة مناسبة لتحديد المراهقين والشباب حتى لا يواجهوا أزمة هوية.

 

أزمة الهوية الشبابية

منع أزمة الهوية الشبابية

 

عدم المساواة الاجتماعية

 

ومن الأسباب التي تسبب الإحباط والفشل لدى الشباب والمراهقين وتؤدي إلى غضبهم هو أن فرص التعليم والتوظيف والزواج والرفاهية والمرافق الترفيهية. . . نظرًا لمحدودية الموارد ، وعدم القدرة على تنفيذ إدارة شاملة ، ولم يكن الافتقار إلى التوزيع العادل والفعال متاحًا على قدم المساواة لجميع الشباب ، وظلت احتياجات بعض الشباب في المجتمع دون إجابة.

 

هؤلاء الشباب الذين يواجهون هذه الإحباطات في المجتمع ليس لديهم مكان للتنفيس عن غضبهم وطاقاتهم المدمرة التي سببها الفشل. الشاب الذي لا يستطيع التنفيس عن غضبه يجب أن ينفيس عن ذلك.

 

حضاره

 

من العوامل الأخرى التي تؤثر على شخصية الإنسان هي الثقافة ، لأنه بعد الطفولة يوضع الإنسان في مسار التيارات الثقافية ، ويؤدي تأثير ثقافة المجتمع إلى تغيير في الشخصية والسلوكيات الطبيعية والشاذة ، ويجب على المراهقين اتباع العادات والتقاليد الدينية والأخلاقية تعرف عليهم وتقبلهم.

 

من العوامل التي تسبب الضيق والقلق لدى الإنسان وتخلق مجمعات نفسية وتناقضات داخلية فيه وتخرجه من مجرى التصرف ورد الفعل الطبيعي ، هي المواقف العصيبة وغير الملائمة ومشاعر الحرمان المختلفة.

 

تعتبر التطورات الثقافية والاجتماعية والتكنولوجية من بين العوامل التي تخفض معنويات الناس وتعطل عملية التنشئة الاجتماعية. إذا انتشر نمط منحرف في المجتمع وأصبح ثقافة المجتمع ، فيمكن أن يصبح داخليًا وتطبيعًا في وجود الشباب.

 

للمعتقدات الدينية والثقافة الأخلاقية في المجتمع دور كبير في صحة السلوك البشري والعلاقات ومنع التشويه ، ووجود الثقافة المبتذلة وغير الأخلاقية عامل مهم في تضليل الفرد.

العوامل المؤثرة في شخصية وسلوك الشباب

 

وسائط

 

المؤسسة الثالثة المؤثرة في تنمية شخصية الأفراد هي وسائل الإعلام التي تلعب دورًا رئيسيًا في توعية المراهقين ، فقد تطورت وسائل الإعلام وتطورت كثيرًا ، والتي على الرغم من مزاياها العديدة ، إلا أن لها عيوبًا أيضًا.

 

تقوم وسائل الإعلام بعرض مشاهد قبيحة وغير تقليدية وصور عنيفة وتصوير الحيل الإجرامية في الأفلام في ألعاب الكمبيوتر المثيرة والمحفزة والصحافة وشبكات التلفزيون والإنترنت على المستخدمين وخاصة الشباب والشباب يتأثرون سلبًا وميلهم لارتكاب غير طبيعي. يزيد الأفعال.

 

تلفزيون الإعلام والثقافة قادر على تزويد الجمهور بفرصة رؤية احتياجاتهم مرة أخرى والانخراط في شيء ما كانوا يتجنبونه دائمًا. يمكن للتلفزيون أن يغير الطريقة التي ينظر بها الشباب والمراهقون إلى أوقات الفراغ.

اضرار الشباب الترفيهية والاجتماعية

 

إذا كان لدى المراهقين وقت فراغ غير مخطط له بعد إغلاق الفصول الدراسية والانتهاء من الاختبارات ، يتم توفير موقف مؤلم لهم ، فهم غير ملمين بمساحة البرامج اللامنهجية المفيدة.

 

يجب إثراء أوقات فراغ الشباب والمراهقين لمنع الضرر الاجتماعي. لذلك ، يجب توفير وسائل ترفيه صحية ومرافق لقضاء وإثراء أوقات الفراغ للمراهقين والشباب.

 

الميل إلى الاتصال الافتراضي غير مناسب تمامًا لاستنزاف الإثارة وقضاء الوقت. لا يوجد مكان للعالم الحقيقي للتنفيس عن هذه المشاعر ، فإذا أمضى الناس وقتهم في علاقات افتراضية ، فسيقل تفاعلهم مع الآخرين في مكان العمل والعائلة. تزيد العلاقات الافتراضية من انحرافات الناس عن نقاط ضعف الغد. إذا كان التفاعل مباشرًا ، يكون الضرر الاجتماعي أقل.

 

التواصل الافتراضي للشباب

امتلاء أوقات فراغ الشباب بالفضاء السيبراني

 

الترفيه قضية متعددة الأبعاد ترتبط ارتباطًا مباشرًا بالقضايا الاقتصادية والثقافية. إن التخفيف من الملل والمتعة والتسلية وإتاحة إمكانية رفع مستوى المعلومات والمشاركة الاجتماعية المجانية وتنمية المواهب تلعب دورًا رئيسيًا في الترفيه.

 

تشمل التطبيقات الترفيهية التجديد ، وتجنب ملل الحياة اليومية ، والهروب من المهام المتكررة المفروضة ، وإصلاح المشاكل العصبية التي تسببها حياة الآلة ، واكتساب الحيوية ، وإشباع الرغبات العدوانية للناس وتقوية العواطف.

المؤسسات الاجتماعية وترفيه الشباب

 

تلعب الأسرة دورًا مهمًا للغاية في قضاء وقت الفراغ لأن كل شخص يقضي ساعات طويلة في المنزل في الراحة ، وتناول الطعام ، والاسترخاء ، والتحدث مع أفراد الأسرة الآخرين ، والدراسة ، واللعب ، وما إلى ذلك. تتأثر بها وتؤثر عليها أيضًا.

 

على سبيل المثال ، تؤثر ظروف عمل أفراد الأسرة على الطريقة التي يقضون بها أوقات فراغهم ، وإذا عاد أفراد الأسرة إلى المنزل بعد يوم شاق ، فلا يمكنهم أن يكونوا مبدعين ونشطين ومليئين بالعاطفة في المنزل.

 

وقت الفراغ مع العائلة

دور المؤسسات الاجتماعية في ملء أوقات فراغ الشباب

 

المدرسة:

 

يعد تطوير مهارات أوقات الفراغ لدى الطلاب أحد الأدوار المهمة الموكلة للمؤسسات التعليمية في المجتمعات المتقدمة ، ويمكن للجامعات أيضًا تشجيع الأفراد على تعلم المهارات الفنية والترفيهية والعلمية.

 

في مرحلة التخرج ، من الضروري الانتباه إلى مدى ملاءمة هذه المهارات مع ظروف الأفراد ومرافقهم ، حيث يمكن للجامعات تنفيذ الأنشطة اللامنهجية على نطاق أوسع من خلال الجمعيات الطلابية.

 

المراكز الدينية:

 

تلعب المعتقدات الدينية للأفراد وحرمة الشؤون الدينية والتعلق العاطفي للأفراد بهذه الأمور دورًا مهمًا في كيفية قضاء أوقات فراغهم. يمكن لهذه المراكز أن تساعد الشباب من خلال تأثيرهم الروحي على عقول وعقول الشباب حتى يتمكنوا من قضاء أوقات فراغهم بشكل صحيح ومناسب.

 

الحكومي:

 

تلعب الحكومات دورًا خاصًا في التخطيط لتحسين وقت الفراغ وإثراء أوقات الفراغ ، بالنظر إلى سلطاتها ومواردها الهائلة.

 

الأضرار الاجتماعية للشباب

تخطيط المؤسسات الاجتماعية لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

تتزايد العلل الاجتماعية في المجتمع مع زيادة أوقات الفراغ غير المخطط لها والإجازات غير المستهدفة ، لذا فإن التخطيط لزيادة إنتاجية أوقات الفراغ مهم للغاية.

 

الشباب لديهم مطالب مختلفة من آبائهم حول كيفية قضاء أوقات فراغهم. بعض الآباء لا يفهمون هذه المطالب بسبب اختلاف السن ومتطلباتها.

 

الشباب ، بالإضافة إلى وجود احتياجات بيولوجية أساسية ، مثل الحاجة إلى الحب ، والحاجة إلى معنى في الحياة ، والحاجة إلى الانتماء إلى مجموعة متجانسة ، والحاجة إلى الأمان ، والحاجة إلى الشعور بالتقدير والنجاح ، الحاجة إلى الابتكار ، والحاجة إلى التعاطف والتعاطف ، والحاجة إلى الشعور بالكمال والتميز والتقدم ، وضرورة قبول مجموعة الأقران ، وضرورة التعرف على القيم الأخلاقية التي تضعهم في مكان نفسي خاص ، الظروف السلوكية والفكرية والخيالية والعاطفية.

 

في بعض الأحيان ، قد يتعرض الشباب لضغوط من التوترات الداخلية ، غير قادرين على التحكم في أنفسهم ، وينجذبون إلى سلوكيات غير طبيعية وأضرار اجتماعية. أعطوا الطرق الصحيحة لتحقيق الهدف. من أجل التنمية الاجتماعية للشباب ، من الضروري الانتباه إلى الهيكلية الخارجية عوامل ارتباط الشباب بالمدرسة والأسرة والمجتمع.

منبع :

 

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=SheenaBonilla1

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-135

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=553443

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://anieh.com/

https://git.isis.vanderbilt.edu/SheenaBonilla1

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:SheenaBonilla1

 
 

 http://s.ecmaps.de/BWZ5c

https://cutt.ly/qOhRJAX

https://clck.ru/aqb4E

https://tinyurl.com/2p999kvj

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 158 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:20

تشخيص حرکت دوربين مدار بسته، مزايا و معايب

زمان هايي پيش مي آيد که يک منطقه از يک مکان خاص را براي نظارت انتخاب مي کنيد و قابليت تشخيص حرکت را در دوربين مداربسته فعال مي نماييد. اين قابليت در اکثر محصولات نظارتي جديد اعم از آنالوگ HD و ديجيتال وجود دارد و براي استفاده از آن مي توان از طريق پنل تنظيمات دستگاه اقدام نمود.

 

نحوه عملکرد قابليت تشخيص حرکت

تشخيص حرکت در دوربين هايک ويژن يک مفهوم ساده به نظر مي رسد. تمام کاري که در آن انجام مي شود مقايسه تغييرات صورت گرفته در يک فريم نسبت به فريم بعدي است. به عنوان مثال، وارد شدن يک توپ سفيد متحرک به تصوير که مي تواند باعث به کار افتادن زنگ هشدار گردد. در اين روش به صورت پي در پي تصاوير مورد مقايسه قرار مي گيرند و اگر در تعداد کافي و مشخصي از پيکسل هاي موجود در فريم ها تغييري رخ  دهد، نرم افزار دوربين حرکت را تشخيص داده و هشدارهاي لازم را به شما مي دهد.

 

مزاياي استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

صرفه جويي در هزينه ها: شايد کمي دور از ذهن به نظر برسد اما در صورت عدم استفاده از اين نوع از دوربين ها شايد مجبور به استخدام فردي براي اهداف نظارتي خود باشيد شخصي که همواره بايد بر تغييرات صورت گرفته در دوربين ها نظارت داشته و اطلاع دهد. طبيعي است که شما مجبور به پرداخت دستمزد به اين فرد هستيد.

صرفه جويي در زمان: اغلب اوقات زمان زيادي صرف نظارت بر اموال در برابر نفوذ افراد مي شود. اما با استفاده از دوربين هاي تشخيص حرکت، مي توان در زمان خود صرفه جويي نمود و وقت خود را صرف اهداف بهتري در شرکت خود کرد. دوربين هميشه مي تواند در حالت آماده به کار باقي بماند و هنگامي که يک شي يا انسان را حس کند، به طور خودکار شروع به ضبط مي کند، چند دقيقه بعد وقتي حرکتي انجام نمي شود، دوربين ضبط را متوقف کرده و به حالت آماده به کار بر مي گردد. شما هر زمان که بخواهيد مي توانيد به  دستگاه مراجعه نموده و تصاوير ضبط شده را مشاهده نماييد.

 

عملکرد حفاظتي بهتر: اگر عملکرد دوربين هاي معمولي را با دوربين هاي تشخيص حرکت مقايسه نماييد، متوجه خواهيد شد که دوربين هاي با قابليت تشخيص حرکت امنيت بيشتري را فرآهم مي کنند. چه در حفاظت از خانه خود و چه در محل کار خود از آنها استفاده نماييد، اين نوع از دوربين ها بهترين گزينه هستند.

کارايي بالاتر: کارايي دوربين هاي تشخيص حرکت بسيار بالاتر از ساير انواع دوربين مداربسته معمولي است. اين امر به اين دليل است که دوربين تنها صحنه هاي مهم را ضبط مي کند. و تنظيمات آن به گونه اي است که پس از تشخيص شروع به ضبط مي کند. اين بدين معني است که آلارم در صورت ضرورت فعال مي گردد. مزيت آن اين است که فضاي کمتري از هارد اشغال شده و فقط صحنه هايي را که لازم است ثبت مي کند.

 

معايب استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

 

 يکي از معايب تشخيص حرکت Motion Detection در دوربين مدار بسته اين است که در واقع دوربين ها در اصل حرکت در تصوير را تشخيص نمي دهند، بلکه تنها تغييرات در تصوير را تشخيص مي دهند. براي مثال چنانچه نوري از چراغ در تصوير بيفتد دوربين آن را تغيير (حرکت) تشخيص داده و شروع به ضبط مي کند.

 

فعال نمودن قابليت تشخيص حرکت

سيستم تشخيص حرکت در دوربين هاي مداربسته امروزه بسيار پيشرفته تر شده است. و مي توان تنظيمات آن را هم در دوربين و هم در نرم افزار مديريت تصاوير هايک ويژن (VMS) فعال نمود. تشخيص آنکه مقدار تغييرات در حد لازم و کافي براي ايجاد آلارم هست يا خير بستگي به ميزان يا درصد حساسيت يا Sensivity موجود در تنظيمات آن دارد.

درصد Sensivity به تغييرات نور در پيکسل ها بستگي دارد. درصد Sensivity بالاتر نسبت به تغييرات جزئي تر حساس بوده در حاليکه درصد Sensivity پايين تر براي تغييرات بزرگ تر در تصوير بکار مي رود از طرف ديگر، درصد پيکسل هايي که دچار يک تغيير شده اند نيز مهم است. اگر شما در حال نظارت بر يک درب هستيد، تعيين ميزان حساسيت روي 50?، در صورت ورود يک سوژه بزرگ در ابعاد يک انسان به اتاق باعث ايجاد هشدار مي گردد.

 

 

  1. https://hiktejarat.com/sata-and-esata-ports-in-cctv/
  1. https://hiktejarat.com/product/ipc-b220-d/
  1. https://hiktejarat.com/product/ipc-d140h/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-7616ni-k2/

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:31

مقايسه تلفن هاي تحت شبکه سيسکو

 

 به گزارش پايگاه خبري الف تلفن هاي تحت شبکه سيسکو محبوب ترين محصول در بازار ايران هستند ، از سوي ديگر اين تلفن ها داراي مدل هاي متنوع ،قابليت هاي گوناگون و قيمت هاي مختلف مي باشند که مورد پسند سلايق مختلف واقع مي گردد .

از سري مدل هاي محبوب و خوش قيمت از تلفن هاي موجود در بازار ايران مي توان به سري هاي 7900 ، 6900 ، 8900 ، 8800 و 9100 نام برد.
بدليل قابليت همگام سازي آسان  محصولات 7900 و 6900 بسياري از شرکت ها و سازمان ها علاقمند به استفاده از اين مدل ها مي باشند ، از سوي ديگر اين مدل ها از سال 2008 تا 2013 توسط شرکت سيسکو توليد و عرضه شده است ، به همين دليل بديهي است در حال حاضر اين محصولات به صورت دست دوم و ريفر شده در ايران عرضه خواهند شد.

ما در اين مقاله اقدام به مقايسه تعدادي از اين محصولات نموده ايم ، در جدول زير برخي از تلفن هاي سيسکو که داراي محبوبيت خاصي در بين کاربران ايراني ها هستند ، ذکر شده است.

اين مقايسه شامل نوع نمايشگر ، قابليت همپارچه سازي در شبکه ، تعداد پشتيباني از خط هاي داخلي و Firmware قابل نصب در اين تلفن ها اشاره شده است .

لطفأ جهت خريد اين محصولات با بخش فروش رسيس تماس حاصل نماييد .

جدول مقايسه تلفن هاي تحت شبکه سيسکو

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:02

تفاوت کيفيت تصوير HD و FULL HD در دوربين مداربسته

سيستم هاي نظارت تصويري HD و مگاپيکسلي موضوع بحث بر انگيزي در حوزه صنايع امنيتي محسوب مي شوند در اين مقاله قصد داريم تا به طور کامل در مورد تفاوت کيفيت تصوير HD و FULL HD در دوربين مداربسته صحبت کنيم.

حجم

دوربين مدار بسته HD چيست ؟

فرمت High Defenition و يا به اختصار HD از لحاظ لغوي به معناي کيفيت بالا مي باشد. دوربين هاي مدار بسته هايک ويژن در انواع مختلفي توليد شده و  داراي کيفيت تصوير و يا رزولوشن متفاوتي هستند. HD در واقع همان رزولوشن ???*???? پيکسل است که به آن 720 نيز گفته مي شود. پس منظور از HD همان رزولوشن 720P است و دوربيني که داراي اين رزولوشن است را دوربين 720 يا HD نيز مي نامند. اين رزولوشن تقريبا برابر با 1 مگاپيکسل است. اعداد 720 و 1080 به رزولوشن هاي افقي اشاره دارند. بنابراين، دوربين هاي HD با رزولوشن 720p تصاويري با 1280×720 پيکسل ارائه مي کنند. کيفيت HD کيفيت قابل قبولي در دوربين هاي مداربسته محسوب مي شود و امکان زوم کردن و مشاهده سوژه هاي نه چندان جزئي نيز در آن وجود دارد. تصاوير گرفته شده توسط دوربين هاي 720 به نسبت داراي حجم کمتري هستند، از اين رو پهناي باند در دوربين هايک ويژن و فضاي ذخيره سازي به مراتب کمتري نسبت به دوربين هاي با رزولوشن هاي بالاتر اشغال مي کنند. به همين دليل استفاده از آنها رايج تر است.

حجم

 

 

 

 

  • تجزيه و تحليل فرمت هاي HD:
  1. 720p ( 720×1280 – 720 lines, progressive scanned)
  2. 1080i (1080×1920 – 1,080 lines, interlaced scanned)
  3. 1080i (1080×1920 – 1,080 lines, progressive scanned)

   ???تعداد خطوط / پيکسل ها و نوع اسکن مهم است چرا که هر چه تعداد خطوط / پيکسل ها بيشتر باشد تصوير با کيفيت تري خواهيم داشت.

 

 

 

 

حجم
تفاوت HD و Megapixel

فرمت HD مي تواند زير مجموعه اي از مگاپيکسل باشد. HD با رزولوشني خاص، در نرخ فريمي معين و در نسبت ابعادي مشخص از تصوير تعريف مي شود. هر دوربين مداربسته با رزولوشني بيش از يک ميليون پيکسل، يک دوربين مگاپيکسل محسوب مي گردد. در بازار سيستم هاي نظارت تصويري در محدوده مگاپيکسل کمترين رزولوشن 1.3 مگاپيکسل است که برابر با 1280×1024 پيکسل(يا 1.3 ميليون پيکسل) است. در حال حاضر نيز شاهد دوربين هايي با رزولوشن 10 مگاپيکسل نيز در بازار هستيم. پس از لحاظ فني دوربين مداربسته با کيفيت HD، جزء دوربين هاي مگاپيکسلي محسوب نمي گردد.

حجم

 

 

 

 

يکي از مزاياي اصلي دوربين هاي مدار بسته HD اين است که به راحتي مي توان آنها را جايگزين دوربين هاي آنالوگ قديمي و تيوي لايني نمود زيرا با سيستم هاي  NTSC يا PAL کاملا مطابقت داشته و ديگر نيازي به هزينه هاي اضافي براي کابل کشي جديد نخواهيد داشت.

 

 

 

 

حجم

دوربين مدار بسته Full HD چيست ؟

با پيشرفت تکنولوژي دوربين هاي Full HD به بازار آمدند. Full HD بيانگر رزولوشن ????x???? پيکسل مي باشد و از نظر مگاپيکسلي نيز معادل با 2 مگاپيکسل است. بالطبع دوربين هاي مدار بسته Full HD داراي کيفيت تصوير بهتري نسبت به دوربين HD يا 720 بوده در نتيجه ميزان بيشري از فضاي ذخيره سازي و پهناي باند را نيز مصرف مي کنند. اما مزيتي که دوربين هاي FULL HD دارند اين است که با توجه به کيفيت بالاي تصاوير در آن ها امکان مشاهده جزئيات بيشتري از تصوير امکان پذير است.

حجم

تفاوت HD  و Full HD

·کيفيت تصوير

اصلي ترين تفاوت ميان دوربين هاي HD و FULL HD کيفيت تصوير يا رزولوشني است که به نمايش مي گذارند. کيفيت تصوير دوربين هايي با رزولوشن 1080 نسبت به دوربين هاي 720 بسيار بهتر است، لذا توصيه مي شود براي مکان هايي که مسائل امنيتي و نظارت تصويري در آنها از حساسيت بالايي برخوردارند از دوربين هاي FULL HD استفاده شود.

·پهناي باند و فضاي ذخيره سازي

در سيستم هاي مداربسته هر چه کيفيت تصاوير بالاتر مي رود بالطبع حجم آن ها نيز بيشتر مي شود و براي انتقال به پهناي باند بيشتري نياز خواهد بود. همچنين براي ذخيره سازي نيز نيازمند فضاي بيشتري هستند. به همين دليل دوربين هايي با رزولوشن 1080 نيازمند پهناي باند و فضاي ذخيره سازي بيشتري هستند.

·قيمت

از ديگر تفاوت هاي مهم ميان دوربين هاي HD و  FULL HD هزينه اي است که بابت خريد آن ها پرداخت مي کنيد. طبيعتا قيمت دوربين  هاي 1080 از دوربين هاي 720  بالاتر است به همين دليل احتمال دارد که اين دوربين ها چندان مورد استقبال مشتريان قرار نگيرند. مضاف بر اين در سيستم هاي مداربسته اي که از دوربين هاي 1080 استفاده مي شود مي بايست از NVR هاي قوي تري استفاده شود که باز هم منجر به بالا رفتن هزينه ها مي گردد. از طرفي براي مشاهده بهتر تصاوير  FULL HD بايد از نمايشگر هايي استفاده کرد که رزولوشن پخش مناسبي داشته و بتوانند تصاوير دوربين ها را با همان کيفيت به نمايش بگذارند. بنا بر اين در کل هزينه سيستم هاي مداربسته اي با کيفيت FULL HD بالاتر است و شايد کمتر مورد توجه مشتريان قرار گيرد.


هوش

هوش مصنوعي | استراتژي هايک ويژن

هوش

هوش مصنوعي يکي از مسائل بحث برانگيز در دنياي تکنولوژي است. از اين نظر نيز در سال هاي آتي شاهد استفاده گسترده از تکنولوژي هوش مصنوعي در صنايع امنيتي خواهيم بود. هايک ويژن يکي از شرکت هاي پيشرو در تامين امنيت و ارائه راهکارهاي امنيتي بر مبناي هوش مصنوعي مي باشد.

 

https://tiamcctv.com/product/ds-7608ni-q1-8p/

https://tiamcctv.com/product/dvr-116g-f1/

https://tiamcctv.com/product/td-9483e3d-az-pe-ar5/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56d0t-ir/

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:19

ورم لثه بعد از ایمپلنت

 

قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به گزارش خبرگزاری موج، قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید. البته این روش نیز دارای کمی عوارض و ریسک نیز هست که بهتر است پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با این موارد آشنا شده باشید.

عوارضی که ممکن است پیش بیاید کوتاه مدت و بلند مدت است. مطالعاتی که انجام شده است نشان داده است 95 درصد از بیماران با موفقیت و بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت دندان را انجام داده اند و لبخندی رضایت آمیز مراکز ایمپلنت را ترک کرده اند.

عمر مفید این روش حدود 25 تا 30 سال است که هستند بیمارانی که بیش از این مدت هم از ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و رضایت کافی داشتند. همه این عوارض و ماندگاری پس از سلامت عمومی بدن بیمار به میزان مراقبت فرد بستگی دارد.

مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به روش های مشابه خود دارد این است که عملکرد آن می توانند دقیقا مانند دندان طبیعی باشد و همین باعث شده است از بروز برخی مشکلات مانند مشکلاتی در تکلم و جویدن غذا دیگر در این روش حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند های ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

علت تورم بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

اینکه بعد از کاشت ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز تورم داشته باشید طبیعی است. این تورم ممکن است در این مدت به همراه کمی درد و احساس ناراحتی باشد که کاملا طبیعی است. در صورتی این درد باعث آزار و اذیت شما شد می توانید با مشورت و تجویز پزشک از مسکن هایی که مجاز هستید استفاده نمائید.

البته دو دسته از بیماران در این نوع کاشت احساس درد و ناراحتی بیشتری خواهند داشت: اولی افرادی که به صورت همزمان دندان های خود را کشیده  و بلافاصله کاشت ایمپلنت انجام دهند. دوم آن دسته از بیمارانی که انتهای ریشه دندان هایشان دارای کمی عفونت باشد.

در این دو صورت ممکن است باعث ورم لثه بعد از ایمپلنت، علت آبسه لثه بعد از ایمپلنت، سوزش لثه بعد از ایمپلنت و یا خارش لثه بعد از ایمپلنت شوند. این موارد رایج ترین عوارضی است که این دسته از افراد با آن روبرو می شوند.

اغلب بیماران تصور می کنند دلیل ورم لثه بعد از ایمپلنت تنها به خاطر عفونتی است که بعد از انجام ایمپلنت به وجود آمده است اما این تصور کاملا غلط است. زیرا عفونت بعد از انجام جراحی بسیار نادر است و روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن از بروز عفونت  لثه جلوگیری نمود. اغلب ورم لثه بعد از ایمپلنت دندان به دلیل برش و شکافی است که بر روی لثه باید برای کاشت ایمپلنت ایجاد شود. زمانی که برش و شکاف لثه انجام می شود بافتینرم لثه با خونریزی روبرو می شود و همین باعث ایجاد کمی ورم و کبودی در ناحیه جراحی می شود.

عوارض و نشانه های بیماری لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

از نشانه ها و عوارض کوتاه مدت لثه پس از ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد خونریزی لثه
  • بروز عفونت لثه که به صورت نادر رخ می دهد.
  • بروز التهاب لثه
  • بیرون آمدن بیش از حد دندان در اثر تحلیل لثه
  • ایجاد فاصله ایجاد شده بین دندان و لثه
  • بروز بوی بد دهان

ایجاد مزه بد دهان

هر یک از علائم بالا را که مشاهده کردید بهتر است بلافاصلهبه پزشک معالج خود مراجعه کنید تا قبل از ایجاد مشکلی اساسی عوارض پیش آمده درمان شود. در صورتی که این نشانه ها کوتاه مدت باشد با دارو درمان می شود. اما اگر بیماری برای شما پیش آمده باشد نیاز به درمان اساسی است تا ایمپلنت شما را پس نزند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

ورم لثه بعد از ایمپلنت را چگونه کاهش دهیم؟

پیش از آنکه به بررسی این بخش بپردازیم بهتر است بدانید با استفاده از کاشت ایمپلنت دیجیتال می توان این درد، تورم  و کبودی پس از کاشت را بسیار کاهش داد. اما در صورتی که ایمپلنت سنتی انجام بدهید میزان خونریزی، تورم و تغییر رنگ لثه بعد از ایمپلنت کمی بیشتر است و البته طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن میزان تورم پس از کاشت را کاهش داد.

کاهش درد ایمپلنت

شاید این برای شما سوال باید که برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟ یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان از آن برای کاهش دادن تورم لثه بعد از جراحی کاشت ایمپلنت انجام داد استفاده از کمپرس یخ است. بهتر است حداقل تا سه روز بععد از جراحی کاشت ایمپلنت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی ناحیه ایمپلنت شده استفاده کنید.

 بهتر است غذاهایی که سفت هستند و ممکن است به ناحیه جراحی فشار زیادی وارد کنند را استفاده نکنید تا کمی این تورم کاهش پیدا کند. تا چند روز از مواد غذایی نرم و آب دار استفاده نمائید. البته میزان داغ بودن این مواد غذایی نیز می تواند تاثیر منفی بر ورم لثه شما بگذارد. روش های دیگری هم هستند که با استفاده از آن می توان التهاب و ورم لثه را کاهش داد. این راه حل ها عبارتند از:

بهتر است از خمیر دندان هایی که ضد باکتری هستند به صورت روزانه دو مرتبه استفاده نمائید تا بلکه کمی از تورم و التهاب این ناحیه کاهش یابد.

با استفاده از قرقره کردن آب نمک و یا استفاده از دهانشویه از تجمع پلاک در ناحیه جراحی و بروز عفونت جلوگیری کنید.

بهتر است در طول روز حداقل 2 مرتبه از ژل های دهانی استفاده نمائید.

با استفاده از سرنگ های مخصوص ژل دهانی را باید زیر ایمپلنت خود تزریق کنید تا ورم های بعد از کاشت کاهش یابد.

راه های تشخیص ورم لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان داشته اید  و دچار ورم لثه شده اید باید بدانید نشانه ها علائم آن تقریبا شبیه به بیماری های لثه ای است . در صورتی که به موارد زیر ابتلا شدید بهتر است بلافاصله با پزشک مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. این نشانه ها عبارتند از:

در حین مسواک زدن لثه شما دچار خونریزی شود.

دچار خارش لثه بعد از ایمپلنت دندان شده باشید.

کمی احساس سوزش لثه بعد از ایمپلنت داشته باشید.

احساس درد در ناحیه اطراف جراحی کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید.

هنگام غذا خوردن ایمپلنت شما کمی دچار لقی و جابه جایی شود.

احساس مزه بد در دهان خود داشته باشید.

دچار سفید شدن لثه بعد از ایمپلنت و یا تغییر رنگ لثه  بعد از ایمپلنت دندان شوید.

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:19

لینک دوستان

خبرنامه